Friday, August 27, 2010

cUk0p2 r (Last Chapter)

Kite makin rapat dan mesra
Saya xmahu bagi harapan terlalu tinggi kat awak
Xtau pulak awak ade hati kat saya
Sbb lagip0n awk time to0 dah ade bf
So saya layan awak mcm kawan je

After several m0nth kite kapel
Tp b4 that urEX & saya berJumpa
keCot per0t jgak time t0o..huhuhu
Ur always compare saya dgn urEX
Cian urEX, asik dia je yg nmpak kurang

Then kite berdua kije n both bz
Kite jarang berjmp dan msg p0n bile perlu
Awak mula moody n nak gado je ngan saya
N after several week, kita dah xsehaluan
Bru saya tau awak dah ade new one

SiapaKah saya sebenarnya untok awak?
Sekadar alasan untok tinggalkan urEX
Agar nmpak saya nie seorang PERAMPAS
Atau saya cume persinggahan (R&R)

N0w saya FREE dari awak
beNar r awak sekadar “menanam tebu diBibir”

2 comments:

  1. disangkakan panas sampai ke ptg namun hujan ditgh hari hari..jgn pernah meltakkn harpan yg terlalu tinggi pd seseorg krn akhirnye akn membuatkan kite terluke..kehidupan bukan seindah harapan dan mimpi..ckap pndai r..hahaha

    ReplyDelete
  2. ade jgak yg xpuas ati nie?aduyai.....
    and ade jgak yg terasa....tp saya xletak pon name....inikan pula gambar...
    nmpaknya rekaan citer nie seaAkan2 hidup l0r..
    ngeri~
    huhuhuhu

    ReplyDelete